Julhelg

Nu var snart juldagen över också, barnen sover och Micke sover så jag
har super kul, not.
Micke har nog mest troligt fått ett virus på balansnerven i örat så han går omkring
med yrsel, illamående och dunk i örat.

I går var det ju julafton och den dagen började med att Olle kräktes halv fem på
morgonen, jäklar så typiskt tänkte jag han fortsatte och kräkas i ca 3 timmar sen sa han
mamma jag vill ha en smörgås och då var det kräkandet över.
Han har haft så där en gång förut också har ingen aning vad det beror på.

Kring 1 tiden började alla 18 gäster komma och vi hann precis äta till Kalle Anka började
sen dröjde det inte länge innan tomten kom till barnens stora glädje, dom hjäpte tomten
att dela ut paket och vill helst slita upp alla samtidigt.
jag tror dom blev nöjda över sina saker det blev inte så mycket leksaker tack och lov för det har
dom så gott om men det bästa var nog spelet Nintendo wii dom har redan hunnit gå igenom alla spel.

Jag själv hade också varit snäll av älsklingen fick jag ett presentkort på Spabad- lyxpaketet med
ansiktsbehandling och allt fick även en golvlampa, kakfat, ekplankor till plankstek, pyamas, te, tomtar,
en ängel och en jättesöt pingvin jag har säkert glömt nåt.
Mickes julklapp som jag skrev om för ett tag sen var en biljett till AC/DC konsert på globen den 22 februari
jag tror han blev glad men han har inte pratat om det så mycket.

I morgon ska jag jobba 9-18.15 men jobbar bara 4 dar sen är jag ledig 11 och det ska bli så skönt,
nu tror jag att jag ska inta soffan och se om det är nåt på tv.

Jag ska återkomma med bilder från julafton lite senare.

Han en trevlig juldags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0