Ledig

Har varit ledig i dag så det blev en hel del julklapps inköp i dag, jag skjutsade
in Else-Marie till tandläkaren och då passade vi på att göra stan.
Så nu har jag bara 5 klappar kvar att köpa men det är de svåraste kvar, när vi kom hem så
började jag baka lussebullar inte lussekatter utam mera som saffransprinsar
med socker på, ska ta med på jobbet i morgon tänkte jag.

Funderar om man snart ska ta fram julgranen för det börjar bli lite paket nu, jag är ledig på
torsdag så det kanske blir då.

Micke har just kommit hem och Erik har varit hos Elias så det blev Olle som fick
hjälpa mig med baket.
I morgon är det jobb 9-18.15 inget kul pass men det får gå, nu tror jag att jag ska gå och
slå in lite julklappar och sen blir det Desperate Housewives sista avsnittet för säsongen
ska nog spela in det i fall jag skulle somna.

Ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: J.

Tusen tackar och bockar för det goda fikat igår. hade tänkt försöka våga mig på det själv åsså. Kram.

2008-12-11 @ 10:16:19
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0