Nya tag

Nu var dert dax för nästa stor helg nämligen nyårshelgen, vi ska vara här hos oss
K och C och barnen kommer, vi ska äta gott och dricka gott.

Detta är menyn

Prins Charles medaljonger till förrätt, varmrätten blir nåt med oxfile (vet vad det heter
men kan inte stava det) och klyftpotatis med grönsaker, efterrätten blir frukt med vit
choklad som har varit i ugnen och glass.
Det blir nog lite champange och vin också.
 
Jobbar bara 2 dar till nu sen är jag ledig  2 veckor, skönt skönt. I morgon börjar jag kl 6
igen det tar på krafterna speciellt när man bara ligger och tittar på klockan hela nätterna
blev väl ca 4 timmars sömn nu natten som var.

Jag tror jag ska sätta mig i soffan ett tag men jag lär nog somna men det gör inget det blir
ju en tidig dag i morgon också.

Ha det och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0