Sjukstuga

Nu är jag less att skriva om våra sjukdomar men jag måste ju uppdatera er.

I går kväll när jag såg på tv så började jag frysa nåt grymt och kände mig allmänt risig
så jag tog feber 38,5  ja det var ju bara ringa till jobbet ( i bland är det bra att det är öppet
til 22) eftersom jag skulle börja 6, som ni förstår så är jag hemma i dag känner mig sådär
jag hostar och det kilar i halsen.
Erik har varit på VC i dag och fått pencillin dom tog en snabbsänka och den var 78 så han
misstänkte en bakterie.
Sen har vi den lilla duracellkaninen som även han börjar få slut på batterierna, han vaknade och
hade ont i magen i natt och ville kräkas så vi gick upp men det komm aldrig nåt kräk men han
hade feber 39,5 så han fick alvedon men nu är han lika galen som vanligt lite hostig och snuvig
är han nog.
Det var det om sjukläget.

Annars är det lugnt Micke är ledig men han är på ett möte, Erik ser på tv och Olle väntar på att jag
ska blir klar med datorn för han ska spela Pippi Långstrump det är väl vad som händer här i dag.

Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja fy tusan... Lika bra att göra bort alla sjukdomar nu innan jul!

2008-12-01 @ 12:45:55
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0