Yngve

Stormen Yngve härjar utanför fönstret dom i Norge har visst döpt den till
Yngve hörde jag på tv där sa dom även att det var klass 3 varning och att
allmänheten varnas.

Och jäklarns vad det blåser, hos grannen har det blåst ner en rejäl gren och
mitt växthus har också fått sig jag satt på toa och så tittade jag ut och då låg
taket på marken och blåste omkring.
Det var bara 2 plattor som hade lossnat och takluckan så Micke har varit ute och
satt fast dom igen.
Skönt att det är ljust och dag jag skulle då inte ha sovit mycket om stormen hade
varit nattetid tycker inte om att det blåser när jag ska sova men det skulle lugna
ner sig till i kväll så det kanske blir att skjuta i väg nån nyårsraket.

Jag hade tänkt att sammanfatta året som gått med lite bilder



Februari 08 har byggt en stridsvagn hos mormor




 Våren och vårfloden



Olle lär sig cykla utan stödhjul

VM sommar gick väl inte så bra för sverige




Midsommar på Borgarudden med den nyinförskaffade........



...husvagnen



Eriks sjukhusbesök



Piff och Puff flyttar in

Höst


Härliga höstdagar



Erik fiskar i stugan



Första snön




Olle på julaftonsmorgonen



Erik bland lite julklappar


 
Julklappshögen nytt världsrekord som Erik sa



Erik när tomten kom



Han blev lite tuffare sen



En förväntansfull Olle.

Barnen blev nöjda med sina julklappar, och detta var lite av dpom saker som har hänt i år
nu önskar jag alla som jag känner

GOTT NYTT ÅR och så ses vi nästa år.

Kommentarer
Postat av: kw

Va fina bilder och sammandrag, ett år går fort

2009-01-01 @ 11:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0