05.40

God morgon

Jaha då har man varit vaken en timma då, tänkte bara att
ni ville veta det.
Micke klev upp 04.30 det ghorde oxå Erik och några minuter senare
klev Olle upp så det var bara att pallra sig upp.
Just nu längtar jag efter att få soa en hel natt utan barn i sängen
det är så jävla trångt och eftersom att jag vaknar när dom kommer
så tar det länge innan jag somnar om, inatt var sängen full 00.30
inte kul alls.

I dag är det jobb som gäller 11-20.15 men sen är jag ledig 2 dar
och Micke jobbar sitt siata skift i morgon sen är han ledig 17 dar.

I dag händer det ine så mycket, barnen ska på dagis kl 8 så då
hinner jag hem och vila en stund innan jobbet sen ska mormor och
Peter hämta barnen på dagis eftersom både jag och Micke jobbar sent.

I går var vi i Rosvik och åt middag och alla var hemma, Peter var på en
blixtvisit han åker hem i kväll och Erica var och hämtade Malte.

Nu har jag inte nåt mer att skriva men ha en fortsatt trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0