Fullt upp

Som vanlig så är det fullt upp i dag, nu snart ska jag fara till
 företagshälsovården och ta nå prover, jag har fastat sen i
går kväll så jag är rätt så hungrig just nu.
Efter detta så är Rosvik nästa anhalt då ska jag och Erik
plocka upp Farmor och Olle och bege oss mot Luleå, olle
har sovit hos farmor och farfar.
Vi ska på Toys r us och tänkte även titta in en sväng på myrorna
för att se om jag hittar nåt 70- tals grejs inför festen.

Har nu även lyssnat på låtarna från mello på You tube och helt rätt
låtar gick vidare och Sanna vilken fantastisk låt.

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad är det för prover du ska ta om du ska fasta?

2008-02-18 @ 13:05:41
Postat av: Jennie

Inte vet jag ämnesomsättningsprov bla.

2008-02-18 @ 16:30:21
Postat av: Peter

Yes, håller med dig..helt rätt låtar!

2008-02-18 @ 16:44:19
Postat av: Erica

Kul blogg!

2008-02-20 @ 07:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0