Kalas för hela slanten

I morgon fyller lillgullungen hela 6 år tiden går så fort så man
hinner inte vara med bara att han börjar 6 års till hösten, han som 
är mammas gullunge.

I morgon blir det tårtbak för hela slanten, jag ska göra en prinsses-
tårta har köpt ett sånt där färdigt lock men det lär bli en hel del
svordommar i köket i morgon hoppas barnen är snälla i allafall
eftersom att Micke sover så man har inte så mycket hjälp av honom.

Erik får väl öppna sina presenter på morgonen så kanske han håller
sig lugn och snäll, han kommer att få två tv-spel ett Spiderman och
ett Hitta Nemo,  han får även en jätte stor radiostyrdbil som går att
köra med på snö, vatten och sand.

Jag gjorde världens klipp på barnenshus när det var rea där jag
köpte 2 radiostyrdabilar (en ska Olle få när han fyller år) och 2
tv-spel och ordinarier pris på allt detta var väl typ 3500 kr jag betalade
750
kr, snacka om bra affär.

Jag har just sett Let´s Dance och min favorit är ju Mat-Tina, jag
tror Matte eller Mi ut i kväll.

.image41

En liten bild på 6-åringen, det han sitter på är en av dom sakerna han har önska sig.

God natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja må han leva till lillprinsen!!!

2008-02-23 @ 13:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0