Lista

Har nog alrdig gjort nån lista men nån gång ska ju bli den första

Ta mobilen och kolla i telefon boken

Har du kysst nr 7?
Nej för det var barnens dagis
Brukar du hänga med nr 19?
Lena P vi brukar hänga när vi träffas det är inte så ofta mest på fester
Gillar du nr 26?
Jo det är en jobbar kompis Marie W hon är kul
Är nr 15 din bästis?
Det var Kajsa, kanske inte bästis men en av dom som jag umgås
mest med just nu 
Är nr 11 en sötnos?
Farmor och farfar, ja nog är dom söta alltid
Älskar du nr 10?
Nä det kan jag inte påstå en jobbarkompis Eva E
Är nr 20 bra?
Lena Arvidsson, ja hon är väl bra på det hon gör
Har du träffat nr 9 i veckan?
Ja min syster yster träffade jag i går
Har nr 16 gått i samma klass som du?
Nej det har hon inte Karin C
Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Mobisvar direkt  vet inte men kanske med mobilsvar utl vem vet :)
Har du set nr 12 naken?
Hanna ja kanske nån gång på högstadiet alltså väldigt länge sen
Använder nr 3 string?
Birgitta S har ingen aning men kanske
Har du ätit middag med nr 18?
Telias kundtjänst, nä tror inte det
Dricker nr 25 kaffe?
Maria S jag tror det, för drack hon mest te
Är nr 28 gay?
Måddan 63 år nej definitivt inte, en arbetskompis
Har du kramat nr 27?
Matte han har nog aldrig fått en kram av mig

Kul men jag hade inte så roliga svar roligast var nog om Maud L
var gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0