Myggfritt

I dag är det såkallat myggfritt här ca -20 men väldigt vackert ute,
soligt och fint.
Idag har till och med jag på mig långkalsonger och jag svettas redan
jag tror att dom kommer att åka av på jobbet tog bara på mig dom för
jag ska på stan en sväng.
Grabbarna har farit på stor och liten och jag ska snart fara på jobbet
undra om det blir nå prat om grädden i dag, jag skrev ju en lapp till våran
säljledare i lördags och jag vet att han har läst den och han har varit in
både lördag och söndag men han har inte sagt nåt men jag är redo om
han kommer och säger nåt.

I kväll kommer Totto och är barnvakt och ungarna längtar redan hoppas
att inte Olle bajsar denna gång som han gjorde sist Totto var barnvakt.

Nu ska jag åka, ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha, "Olle the poopmachine"

2008-02-04 @ 12:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0