Söndag

I dag har det inte hänt så mycket har haft ont i huvudet hela dagen
och efter två migräntabletter så fick mamma rycka in med sina
super tabletter så nu äntligen känns det bra.
Kan ju inte vara migrän när tabletterna inte hjälper, tror att det
kommer från nacken vrider jag huvudet för hastigt så smärtar det
i huvudet, jag hatar att ha ont i huvudet.

Vi har i allafall varit i Rosvik i dag och det har snöat hela dan nästan
nu vill man ju att snön ska försvinna, längtar efter dom härliga vår
dagarna  plusgrader, sol, dropp från taken, härligt.

Micke jobbar sista natten nu och barnen har somnat, Olle somnade
ganska tidigt men det gör inte så mycket vi ska upp rätt tidigt, jag
börjar jobbar kl 7.
Den här dan glömmer jag alltid bort att dom måste vara på dagis och
det har jag även gjort denna gång så jag måste ringa dit kl 6 och höra
om det är ok att dom kommer annars blir det kris, det brukar inte vara
några problem.

Nu ska jag gå och sova så jag önskar alla en god natts sömn.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hjälpte tabletten då... gör inte det där till en vana, den är receptbelagd av en anledning!!!

2008-02-25 @ 11:58:05
Postat av: Jennie

Nej Erica jag ska inte göra det till en vana men efter en dags huvudvärk och inga tabletter som hjälper så blir man lätt desperat. Hade jag inte tagit den hade jag nog inte varit på jobbet i dag eftersom min huvudvärk inte ger sig i första taget.

2008-02-25 @ 14:53:21
Postat av: Erica

Ja jag vet... du kanske borde gå till läkaren och kolla dig, tycker du har den där migränen rätt ofta nu för tiden!!!

2008-02-25 @ 19:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0