Tjoho

Visste inte vad jag skulle skriva som rubrik så det blev tjoho.
I dag har vi varit i Rosvik jag och barnen, vi har varit ute och byggt en
stridsvagn, ett fort och en snögubbe allt i snö förstås:).

Sen har det inte hänt så mycket barnen åkte lite skoter med morfar
och det är alltid omtyckt.
Dom har även somnat rätt så tidigt men dom har stigit upp med Micke
halv fem i ett par dar så dom behöver kanske sova.

I morgon har vi inga planer kanske ett besök på stor och liten och
en vet jag då inte vad man ska hitta på men ändå fyller man alltid
dagen med nåt.

Har just sett Singing Bee och hon som vann var riktigt duktig annars
brukar det ju vara nåt stolpskott, nu var jag kanske lite dum efter som
att man inte behöver sjunga bra i det programet men man kan var
stolpskott på andra saker.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0