-1,7

Minus 1,7 kg var vad viktnedgången var i går det måste ju vara godkänt
så nu är det bara att fortsätta, funderar på att fara och träna i dag hade tänkt
att simma men motionsimmet börjar inte förrän kl 15 och jag börjar jobba 15,30
det kan bli lite tajt om tid.
Jag får väl ta en promenad på löpbandet eller nåt för här kan man inte gå ute för
det är väldigt halkigt.

Har inte bloggat på ett par dar men det har inte funnits så mycket att blogga om
det finns det i och för sig inte nu heller.
I dag ska Erik i allafall på simskola, Micke ska sluta kl 14 och far på simskolan eftersom att
jag jobbar och Olle är överlycklig över att han ska få följa och bada.

Jag jobbar som sagt hela helgen börjar i dag 15.30 och slutar på söndag 19.15 så känns det
i allafall eftersom att jag bara jobbar kvällar 22, 20.15, 22, 19,15.

Nu ska jag gå ner och ta ut en pannkaka som jag har i ugnen så att det blir lindrigt för Micke
när dom kommer hemm eftersom att dom måste äta innan simskolan.
Sen blir det nog en liten powernap på soffan.

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Erica

Starkt jobbat!!!

2008-01-17 @ 13:20:24
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

Very good!

2008-01-17 @ 14:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0