Ensam

Ikväll är man ensam eller inte riktigt barnen är ju hemma men Micke är
och jobbar så det blir att se Let`s Dance alldeles själv.

I dag har det varit dag 2 på min viktväktar diet det har varit lite jobbigare i dag
men jag har inte fuskat. Det är väl nu abstinensen börjar komma när man
inte får äta en massa söt saker, det blir nog några jobbiga dagar men det
ska väl ge sig det är bara hålla ut.

Har även jobbat idag enda dan denna vecka nu är jag ledig 3 dagar skönt men
Micke jobbar ju och mamma som ska till Stockholm i morgon, vad ska jag och
grabbarna göra då när inte mormor är hemma?
Erik vill inte att mormor ska fara till Stockholm, det var nästan så han började grina.
(Mamma- han pratade om det efter att ni hade farit) Han sa senare att -Mormor ska bara vara
borta i 4 dar som när vi var i Lycksele.

OjOj nu börjar Let´s dance

Ha en trevlig kväll och sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha får inte mommo fara till Stockholm...? Såå söt! :-)

2008-01-11 @ 21:05:36
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Erica

Jennie,vem är den där Mats "Matte" som dansar med Carin daSilva??

2008-01-11 @ 21:13:34
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: kw

Nu fick jag en tår i ögat, mormors bästa lilla kille!

2008-01-11 @ 22:59:34
Postat av: Peter

Bra jobbat med viktväktarna..kämpa på..låt inte matdemonerna ta över :-D

2008-01-12 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0