Ett litet inlägg

Har inte så mycket att skriva för allt rullar på som vanligt, man jobbar och barnen har
varit på dagis det var ett tag sen eftersom att dom har varit sjuka.

Hoppas att min bror Peter hade kul på idrottsgalan med alla kändisar jag hade då
dött om jag hade varit där.
Fatta att se så många kändisar på en och samma gång och bara få se Peter Settman
leda en gala måste ha varit en höjdare.

Kan bara säga att viktväkteriet går bra, idag är nog ända dan som jag har ätit upp alla mina
points och i morgon är det dax för vägning det blir spännande, återkommer med rapport
om det i morgon.

Ikväll kommer iallafall mormor hem från Stockholm kan ju bara säga att Erik har räknat
dagarna, undra om man har fått nån present eller nåt?
Föräldrar brukar köpa nåt åt sina barn...............och barnbarn när dom har varit borta :).

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Erica

Fy fan vad bortskämda barnbarn :-)
Fast jag kommer uhåg att vi ju alltid fick en såndär flygfrakt :-)

2008-01-15 @ 21:19:41
Postat av: Peter

Synd att dem har slutat med flygfrakt...de var ju de bästa:-)

2008-01-15 @ 21:44:26
Postat av: Erica

Höörni... är ni lediga i helgen? Moster är sugen på att fara till äventyrsbadet!!

2008-01-16 @ 17:37:43
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Jennie

Jag jobbar och så tror jag att dom har stängt öppnar först till midsommar men jag är inte säker på att dom har hunnit stänga.

2008-01-16 @ 17:56:53
Postat av: Erica

ja.. jag skrev till din sambo att dom stänger den 21.a, men han svarade bara "och?" samt "Jag vill inte bada"... :-)
Trist...jag var liksom sugen på det. Jaja får väl bara vara hemma i byn då... eller kanske åka en sväng till Piteå iaf ;-)

2008-01-16 @ 21:38:10
Postat av: Jennie

Jag vet han är lite tråkig ibland. Jag tycker du kan fara till Piteå och så måste du ju hinna träffa sötingarna

2008-01-17 @ 09:36:35
Postat av: Erica

Mmmmm

2008-01-17 @ 13:53:13
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0