Feber

Ja stackars lilla Olle han har feber igen, jag blir tokig det är 7 dagar sen han slutade
äta pencillin vad ska man göra?
Jag får väl ringa vc i morgon nu måste dom ju kolla om han har nån konstig bakterie
som inte vill försvinna, dom börjar känna till oss vid det här laget så ofta som vi är på VC.

Skulle vilja veta vad min syster Erica ställer för diagnos på detta?

I dag har jag jobbat 6-12 det är ganska skönt pass men lite jobbigt att stiga upp, den 1:a
april får vi nytt schema jag ska faktiskt börja jobba heltid då så vi får se hur det går.
Erik har varit på dagis i dag han fick åka skoter både till dagis och hem han var bara lite stolt
alla andra barnen tycker att det är jätte häftigt.

I morgon vet jag inte vad som händer Micke ska då iallafall byta ljuddämpare på FYX och Erik
ska på dagis dom skulle åka skridskor i morgon. jag och Olle ska nog åka och handla i morgon
om han är något så när pigg. Fast vem vet vi kanske blir fast på VC.

I morgon kväll är det vägningsdax igen och vi siktar på en guldstjärna alltså -3 kg man får en
stjärna för varje 3 kg man går ner.

Nu är det handboll på tv och så väntar en smoothie på mig där nere, ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Erica

Syster Erica är ingen barnsjuksköterska... Har han ont någonstans eller är det bara feber? Han kan ju bara ha en himla otur och drabbats av en ny bakterie!?! Om det nu inte är ett virus, för då biter ju inte penicillin. Det är nog bara till att fara på VC igen och ta en sänka, det brukar ju visa på om det är virus el bakterie. Var det Amimox han fick sist??

2008-01-22 @ 21:13:34
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Jennie

Spectramox och han klagar på ont i axlarna gjorde han även förra gången han hade feber. om tog sänka förra gången vi var och då var den 36 och så var han lite röd i ett öra.

2008-01-22 @ 21:17:26
Postat av: Erica

Spectramox/Amimox innehåller samma verksamma ämne... Han kanske behöver en till kur för att få död på alla basilusker

2008-01-23 @ 03:38:22
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0