Frisk......

.........kanske Erik är nu men jag törs inte säga säkert än, jag har hört barn som har kräkts
varannan dag så vi väntar tills i morgon.
Här hemma är det näst intill dött, Micke jobbar och barnen sover, hoppas dom sover
länge i morgon eller åtminstone till kl 6 det vore skönt. Har inte så höga krav.

Vet inte vad som händer i morgon det vore trevligt om nån kom och hälsade på om nu Erik är
frisk, den som vågar får gärna komma även om han inte är frisk.
Jag är ledig i morgon funderar på att göra en god middag i morgon men jag vet inte vad, tar
gärna emot förslag.
Sen jobbar jag hela helgen och Micke är ledig som vanligt men det är den bättre helgen jag
börjar 7 båda dagarna och slutar 16.15 på lördag och 15.15 på söndag.

Nu har jag inte nåt mer ointresant att blogga om så det får räcka för i dag.

Förresten Erica har du varit in och tittat på www.fastighetsbyran.se sen våra kontor och så vidare.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha så stööörd!! :-)
Men fan vad snygg han är... vill du ha details??;-)
Vi ska kanske bowla i morgon, lämna bort ungarna och häng me

2008-01-03 @ 22:10:15
Postat av: Jennie

Klart jag vill ha detaljer, jag vet också lite mer

2008-01-04 @ 12:36:16
Postat av: Peter

Ni är störda!

2008-01-04 @ 12:42:03
Postat av: Erica

vad vet du då jennie... nu blev jag hispig!!

2008-01-04 @ 13:34:28
Postat av: Jennie

Tror att jag känner till nån fler i hans familj, kanske alltså. Han har en syster dotter som heter Klara.
Peter-Du är störd som inte vill veta detaljer

2008-01-04 @ 14:11:27
Postat av: Jennie

Kom på en sak till Klara hänger som julkort på våran kyl.

2008-01-04 @ 14:12:15
Postat av: Erica

OK.. men Jennie, detaljerna kan vi ta på sidan om bloggen iofs :-)

2008-01-04 @ 15:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0