God morgon

Då var det helg igen skönt för dom flesta men inte för mig eftersom att jag
jobbar inte kul men det får gå.

Måste skriva en liten Let´s Dance update

Uffe
åkte ut och det var hu väntat och tur då behöver man inte se han nåt mera.
Sen är det riktigt jämt och bäst var ju Linda och Daniel, Tony och Annika, Tina och
Tobias
och min favorit Karl Petter han är som så charmig på nåt sätt.
Tror att det finns en risk att Tilde eller Mi åker ut nästa vecka, men det återstår att se.

Har inte så mycket att skriva men jag kan ju nämna att grabbarna var och badade i går
och dom hade varit i vattnet i 2 timmar och sen hade dom ätit på Max, dom hade haft jättekul.

Ha en trevlig helg alla som inte jobbar

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0