Inte mycket

I dag har vi inte gjort mycket, har faktiskt byt gardiner i pojkarnas rum och
i vardagsrummet sen har jag sparkat och handlat så lite har jag gjort i dag

Totto och Karin har varit här i dag dom åt middag med oss det blev

Ris
Kyckling med peange krydda(röd curry nånting)
Wokgrönsaker
2 paket milda mat extra 4%

Det är lite starkt men gott

Micke har i dag tagit hem en film som han har lyckats bränna ut också, kan ju
bara säga att Erik är lycklig det är nämligen Indiana Jones dom sitter nere och
ser den nu det bara lysser i Eriks ögon.
Olle han har somnat så han har inte sett nå Indiana.

Imorgon ska jag och väga mig, två dar tidigare men det är för att jag jobbar på onsdag 
så jag måste fara in till stan i morgon, jag tror att det kommer att gå rätt så bra.

Nu ska jag gå ner tänkte se Singing Bee om tv:n blir ledig eller om Erik har somnat.

Så sov gott alla.

Kommentarer
Postat av: Peter

Såg du "Singin bee" ?

2008-01-28 @ 12:17:32
Postat av: Jennie

Ja jag såg det, det var ju inga jättemuppar denna gång men dom kunde ju inga låtar.

2008-01-28 @ 14:42:41
Postat av: Peter

Nej men de var ganska svåra låtar i början!

2008-01-29 @ 12:54:17
Postat av: Peter

He var lugnt jenna :-)

2008-01-29 @ 15:17:47
Postat av: Erica

Behövs snart HLR!!! :-)

2008-01-29 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0