Julen borta

Nu var julen över för denna gång har plockat bort julsakerna i dag, nä förresten
julgranen är kvar men den åker nog i morgon.
Det blir så himla rent och snyggt över allt, känner bara att det är dax för Ikea snart
det vore kul alltid hittar man nåt man behöver eller inte behöver egentligen.

Olle har då varit ganska pigg på eftermiddan och natten som var har han pratat
massor i sömnen sa Micke. Han har pratat om Malte, Morfar skoter och farfars båt,
detär inte lät att ha feber.
Erik sover hos mormor i dag, hon var här och hälsade på och då vill han följa med
henne hem, Olle blev lite ledsen han ville ju också följa men det får bli nån annan gång.

Nu sover då alla utom jag, hörde just Micke dra timmerstockar.

Jag tror jag också ska gå och lägga mig.

God natt

Kommentarer
Postat av: Erica

Vill oxå till IKEA!!!!

2008-01-07 @ 21:25:04
Postat av: Peter

Haha, pratade han om malte? Så himla söt pojk!

2008-01-08 @ 10:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0