Let´s Dance

Jag säger bara Karl-Petter han är min favorit i år bland killarna bland tjejerna är det
mycket svårare men håller nog lite extra på Mat-Tina, Mi och är imponerad av Susann
Lanefelt alltså hur gammal är hon?

Håller inte med min syster om Tilde, både hon och Linda är ju våp och Matte är han
som är snickare i Bygglov på tv 4 han skulle inte ha haft så mycket smink.
Känns som att Richard Herrey och Danny har lite fördel men annars är det väl ingen
som har varit som Peppe  och Lasse...........joo har just sett Uffe Larsson han är nästan
på samma nivå.
Peppe och Lasse var då i allafall söta men Uffe ser ju för taskig ut alltså, Nä du Uffe lägg
på dig några kilon igen.

 Nu säger jag god natt

Kommentarer
Postat av: Erica

Men Tony då?

2008-01-11 @ 22:26:53
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Drömfabriken

jag missade avsnittet, alla pratar om let's dance, får nog kolla nästa gång :)

2008-01-12 @ 19:44:10
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0