Let´s dance

Har  just sett färdigt kvällens avsnitt och kan ju bara säga att Karl-Petter är bäst
sen kommer Linda och Tina.
Jag tror att Tilde eller Mi åker ut, fast Matte var ju inte heller så bra.  Alla dom övriga
paren är som en klump där i mitten.

Men jag säger bara GO K-P.

Annars i dag har det inte hänt så mycket, jag har jobbat och Micke har varit i Rosvik
Olle har sovit hos farmor och Erik skulle sova hos mormor men hjan ändrade sig i
sista stund när han kom på att han skulle sakna mamma så mycket, han är inne i
en liten svammel period när jag ska och jobba så hinner han krama mig säkert 25
gånger.

I morgon hoppas vi på fint väder men inte så kallt när vi ska åka lite bob och sånt.

Nu ska jag gå och sova

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0