Lördagkväll

Då var allt lugnt igen, barnen sover och Micke har farit och jobbat så det blir en
lugn kväll i soffan.
Idag har vi inte gjort så mycket, Micke sov på förmiddan då var jag och barnen ute
och skottade sen tog vi sparkarna til Kajsa och Christian. Olle är jätteduktig på att
sparka, Erik är lite mer bekväm han kan sparka en bit sen ska han åka vet inte om
det är mamma eller pappa arvet.

I dag är dag 3 på viktväktar dieten det har gått bra men jag är jäkligt sugen på en massa
sötsaker, idag har det blivit några motions points det är ju bra.
Till middag har vi ätit vegetarisks pastasås, hittade ett recept där man skulle ha quornfärs
och det var inget fel på det (till och med barnen och Micke åt det och tyckte det var gott) och
speciellt om man äter viktväktar mat så får du äta så mycket du vill för 3 points om du jämför
med köttfärs där får du äta 90g för 3,5 points.
Quornfärsen är ju betydligt dyrare och den är kanske ingen höjdare om man bara steker den
och äter, men bara du får krydda den och göra den lite såsig så är den bra, den är visst
jättebra till tacos, nog tjatat om viktväktarna.
Nu ska jag gå ner och se på tv vet inte vad men nåt kanske det finns annars har jag
Die Hard 4.0 hemma men jag vet inte om jag orkar börja se nån film, det blir nog
kanske Stjärnorna på slottet vilken höjdar kväll det kan bli.......jippi.
Ska iallafall gå och göra mig en smoothie med mjölk, bläbär, hallon och banan mums, mums

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0