Nytt år

Ja då var det dax för ett nytt år det förra är redan preskriberat(eller hur det nu stavas)
Nyårslöfte har jag gett men bara till mig själv ingen annan får veta nåt, det blir
inte lika jobbigt om man inte kan hålla det då behöver man bara ha dåligt samvete
ett tag alldeles själv.
Går dagen tillbringades hos Cilla och Per i deras fina hus, skulle också vilja ha ett
såndant hus men det skulle nog vara annorlunda invändigt om jag hade byggt det.

Barnen var jätte snälla, Olle somnade 19.15 och sov till 22.30 efter det var han halvvaken
till vi kom hem, han piggnade till ganska rejält när han fick se alla fyrverkerier så man han
ju tänka "jaha hur länge ska han vara vaken nu".
Erik däremot var vaken hela kvällen till vi for hem då sov han innan vi kommit ut på E4:an,
han lekte jätte mycket med Pontus, dom kommer jättebra överens men det är klart båda är
pojkar och båda gillar spiderman och skotrar.

I dag har vi hunnit vara hos Totto en sväng och nu har vi ätit Pizza till middag, både jag och
Micke är två vandrande lik trötta som tusan. Micke var så gullig som klev upp kl 5 med Olle
och Erik sov inte längre än kl 6 så det kommer nog att bli en tidig kväll.

Hoppas alla har haft en trevlig nyårskväll, det hade då vi.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Micke B

min genomsnittliga sovtid dom senaste 2 veckorna e väl typ 4 timmar per natt,,,börjar känna mig rätt slutkörd,,,,sover dåligt pga småbarn i sängen som alltid vill upp före 05 00,,,,och alltid vill ha pappa med sig upp,,,har prövat byta säng då dom kommer till våran,men då kommer dom små liven efter,,,,min nyårsafton började strax före 04 00 å avslutades strax före 01 00,,,sen var det upp igen vid 05 00 ,,,,,tröttare än fan,,,,,,

2008-01-01 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0