Öde

Barnen somnade kl 17.00, jättekul när tror ni dom kommer att vakna? och Micke sover också
så inte blev det nån promenad.
Min syster säger att jag ska chilla men hur lätt är det när toaletten är full av äckliga magsjuke
bakterier och det är inte dammråttor på golvet utan det är bävrar och barnens rum ser ut som
en krigszon.

Jaja man överlever nog detta också man kan ju bara tänka på hon i Rosvik hur äckligt det måste
vara där.(skriver inget namn men ni vet nog vem jag menar, hon kanske läser min blogg vem vet).

Jag borde gå och sova nu för det blir nog en tidig morgonmen vem kan sova nu kl19.15 tror inte
jag skulle somna men man kanske ska testa. Olles hosta låter hemskt måste nog ringa vårdcentralen
i morgon men dom säger nog bara att jag ska avvakta, jag ska då vara hemma från jobbet i morgon
fast det är ju svårt att veta om Micke fortfarande är dålig men det fick bli så iallafall.

Ha en fortsatt trevlig käll, jag tror jag ska göra mig en kopp te i min ensamhet.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Tycker synd om dig... Hade kommit och hjlpt dig om jag var ledig.. dragit en vals med dammsugarn åt dig!! Inte lätt med tre!! sjuka barn *haha*

2008-01-08 @ 20:02:42
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0