Samma saker

Vi har gjort samma saker som igår så det finns inte så mycket att skriva
det enda som skiljer sig från gårdagen är att vi har varit hos farmor och
farfar.

Nu har jag just sett klart Singing Bee på 3:an viklet kul program skulle kunna
tänka mig att vara med där eftersom att jag inte kan sjunga och sen är jag väl
hyfsad på texter speciellt om det är samma stuk på låtarna som i dag, tyckte
själv att jag kunde ganska många men det är lätt att säga när man sitter framför
tv:n.

Har inte så mycket mer att skriva, så ni får hålla ut till på måndag inte för att jag vet om
jag har nåt mer att skriva då.

Just ja.... för er som vill veta så har viktväktardag nr 4 gott bra elle jättebra med tanke på att
vi var i Rosvik och farmor har alltid massa fika så Hurra för mig som har ståt emot det
första testet.

Nu går jag och sover

God natt

Kommentarer
Postat av: Peter

Fan va du är duktig syster...hejja! =)

2008-01-14 @ 09:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0