Som vanligt

Då är väl allt som vanligt eller nästan det är bara trettonhelgen kvar,
sen är det ingen större helg förrän påsken och det känns långt bort.
Detta betyder en lite lugnare period på jobbet.

Barnen är på dagis i dag, Erik hade ont i magen men det var nog mest spännande
att vara tillbaka på dagis han såg mera ängslig ut än Olle när jag lämnade dom.

Nu ska jag snart åka och jobba 11-20.15 och Micke ska jobba natt så mormor ska
komma och vara med barnen.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja nu är jag less på helger!!

2008-01-02 @ 11:05:17
Postat av: Erica

Hur är det i sjukstugan???

2008-01-02 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0