Syndat

var och vägde mig i går hade gått ner 1,1 kg sammanlagt 4,7 kg så
nästa gång hoppas vi på en till guldstjärna.
Men i dag har det gått dåligt har ättit en pizzabit inte så stor men ändå
och en bit ananaspaj.........Fy skäms!!!

Har haft Mary Kay party i kväll det är alltid trevligt att träffa lite folk det är
synd att grejerna är så pass dyra men i dag hade jag 4 gäster och det
gav mig 400 kr i rabatt och så hade jag 180 kr tillgodo så det blev inte
så dyrt för mig.

Annars händer det inte så mycket man jobbar men snart är man ledig 2 dar
torsag och fredag men som straff får man jobba helgen, sen så har jag blivit
förkyld också.

Men nu väntar sängen

God Natt

Kommentarer
Postat av: Peter

Men ändå bra...snart passerar du 5 kilo!!! Prova att lyfta en 5 kilos tyngd så får du känner hur jäkla tung den är!!!

2008-01-29 @ 23:40:01
Postat av: Jennie

Man kan räkna 5 st 1 kg smörpaket för det är ju det som har försvunnit

2008-01-30 @ 09:57:47
Postat av: Peter

EXAKT!

2008-01-30 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0