Onsdag

Nu har vi fått svar på lite prover, det var inte körtelfeber men dom
hade hittat en halsbakterie som inte syns på dom där snabbtesten
dom kör.
Men han är då pigg och har inte haft feber på 2 dar så då hoppas
vi att sänkan har gått ner i morgon, då vore allt perfekt.

Nu kan vi börja se framemot våran semester tripp där första anhalten
är Umeå och sedan Lycksele, det ska bli kul.

I dag har vi varit hos Kajsa och Christian, åt lunch där och sen fick jag
ett litet städryck som höll i sig så pass att jag fick dammsuget och skurat
på nedervåningen ej toalett och lekrum.

Micke är just nu ute och armerar och barnen ser på tv och snart ska vi äta
chokladpudding, jag vet att det inte är så bra för mig men det är gott.
Har ju faktiskt varit på 1 timmes promenad i dag och Micke har varit och
sprungit, hurtiga familjen:)

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0