PDOL

Tro det eller ej,  jag var på PDOL i går blev lite sugen när Karin och Karin
skulle dit partypinglorna nr 1.

For dit mest för Magnus Uggla och jag blev inte besviken kan jag säga,
han entrade scenen med röda adidasbrallor, vit skjorta, slips och kavaj.
Han matade på med en 5-6 låtar utan att säga nåt mellan dom bara
direkt efter varann.
Han spelade en gammal låt "Första gången" som han skrev när hans
dotter var 4 år det blev en ny favorit.

Igår var vi på sjön och jag har bränt mig på ena sidan och så har jag ränder
efter solglasögonen snacka om orutinerat.

I dag blir det också bad jag tror att det blir på borgarudden osc sen ska vi bjuda mormor
och farmor med bihang på mat.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0