Dåligt, dåligt

Jag kan då inte se fotbollen dom är ju totalt värdelösa som ett
pojklag ta mig tusan, så jag tror inte det blir nån kvartsfinal men
jag hoppas jag har fel men då får dom ändå möta Holland och
då är det ju kört ändå eftersom att Holland kommer att vinna
hela allt.

Nu till nåt annat, det har varit fult upp i veckan därför har det inte
blivit så mycket bloggande.
Husvagnen är nu redo för avfärd och plantorna är planterade och så
har det varit jobb på det också-
I dag fick jag åka hem tidigare, dom ringde från dagis för att Erik hade
krockat med William och slagit in en tand så det blödde ganska rejält
men den hade inte lossnat.
Dom var ju ändå på väg att lossna så det var bara lite hjälp på traven
men vi var ändå till tandläkaren och tog en bild och hon trodde inte dom
nya tänderna blivit skadade. Vi har anmält till försäkringsbolaget utifall att
det skulle vara nåt.

I morgon bär det av till borgarudden, Micke drar dit husvagnen när han har vaknat
och sen far han och jobbar då ska barnen vara med Kajsa och Christian tills jag
kommer från jobbet.
Vill bara säga att alla är välkomna att hälsa på oss.

Nu ska jag gå och se andra halvlek och kanska läsa min bok samtidigt.

Ha en trevlig Midsommar

Kommentarer
Postat av: Erica

Som jag redan skrivit.. Vi kommer eventuellt på lördag em, ringer innan

2008-06-19 @ 09:08:19
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0