Helgen snart över

Ja då var denna helg snart slut, jag har varit ledig i dag men har
inte gjort så mycket som jag borde.

Det blev en sväng till Rosvik och ssen en sväng till christian
och Kajsa, hos mamma och pappa var dom lite trötta efter
festen på pappas jobb dom firade 40 år.

Vi var ju själv på fest på fredan, på cocktail party och det var jätte trevligt,
Alla hade med sig nåt drickbart och så fanns det massa drink recept
så det var bara och blanda.
I slutet av kvällen följde man inte några recept direkt men man
blandade ändå, vi var väl hemma kring halv tre och klev upp
kring 8.
jag jobbade ju på lördan och det gick faktiskt riktigt bra även om pappa
fick skjutsa in mig och så var jag väldigt trött där kring 8 tiden jag jobbade
ju till 22.15.

I morgon väntar jobb igen jag börjar kl 6-15.15 så jag ska ta och söka upp
sängen snart det finns väl alltid nå fotboll att se på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0