Ledig

I dag är jag ledig synd att fet ska vara pissväder, jag ska och klippa
mig i dag så barnen ska vara hos mormor en stund.
Jag är nog tillbaka lagomt till middag(bara så du vet mamma).

Sitter nu och väntar att dom ska ringa från vårdcentralen angående
Eriks andningsbesvär, han har inte haft det nåt mer men jag ska bara
höra med dom om man ska ge nåt förebyggande.

Förresten Erica så har jag fått hem skivan har just bränt den, du vet vilken.

Tänkte att jag lägger in lite bilder från midsommar


Från vårat förtält



Innifrån våran husvagn



Vuxenbordet hos Kajsa och Christian



Ebba och Olle äter efterrätt



Erik och Simon äter jordgubbar



Alla 4:a leker

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad himla mysigt....

2008-06-24 @ 10:16:10
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0