Vart ska jag börja

Det är så mycket att skriva så det får bli en kort resume

Midsommarhelgen på Borgarudden

*Barnen älskade att bo i husvagn
*Jag tyckte också det är små mysigt
*Micke får jag inget rakt svar av
*God mat och mycke
*Hårdsäng
*Myggor
*Kallt och blåsigt

En kort sammanfattning

Söndagen

*Hem från "borgar"
*Till Totto på kalas
*Erik kommer och säger att det gåt tungt att andas och hostar lite
brydde mig inte så mycket om det.
*Till akuten med Erik kl 23 han lät som en som snarkar på både in
och ut andning och kort andad, han fick kortison och fick andas i nån mask.
*Mest troligt gräs allergiker också.

I dag

*Jobb
*Erik är pigg som en mört
*Regn måste vara det bästa när man är allergisk
*Måste börja ha med mig hela medicinväskan nu när jag ska nånstans
Betapred, bricanyl, ögon droppar

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken fin sammanfattning... Stackars Erik!

2008-06-24 @ 07:47:03
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

Jo stackars liten

2008-06-24 @ 08:23:13
Postat av: kw

vilken bra sammanfattning, det innefattade allt, nu visste ju jag detta, men i alla fall

2008-06-24 @ 10:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0