-0,9

I dag har det varit vägning jag hade gått ner 0,9 kg nu är det bara
0,8 kg kvar till 10 kilos sträcket, det fixar man väl till nästa vecka.
Så ammanlagt 9,2 kg nu alltså, hurra hurra för mig.

I dag har det inte hänt så mycket grabbarna har fortfarande feber
så utan alvedon så är dom som tre lik.
Jag har sytt klart Mickes 70-tal byxor och så har han fått skjortan
och icke att förglöma myggjagarna från början av 70-talet så nu
är han komplett.
För mig blir det nog den där klänningen som jag beställde men
den är ganska kort s¨å böja sig fram i den är inte att tänka på, det
ända problemet nu är skorna jag ar ett par svarta med högklack
men skulle ha haft ett par vita och jag vill inte spraya dom för dom
är ganska fina så dom går ju att använd vid andra tillfällen också
men det löser sig säkert.

Nu väntar en kväll framför tv:n först Men in trees och sen Greys
Anatomi.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Erica

Jävligt starkt jobbat syster.... Du måste fota 70-talsutstyrslarna sen, vill se!!!

2008-03-05 @ 20:34:09
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

Jaja det kommer

2008-03-05 @ 21:35:42
Postat av: Peter

Men du, den där klänning du beställde...den måste ju vara för stor nu? Jag menar du har säkert tappat minst 15 centimer i midjan :-)

2008-03-06 @ 12:11:16
Postat av: Jennie

nej klänningen är inte för stor eftersom att den inte fanns i den stoleken jag bukar ha så jag tog en mindre. jag har nog tappat 10-15 cm i midjan

2008-03-06 @ 14:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0