Allt klart

Nu tror jag allt är klart inför helgen, i dag har jag och Micke
varit och köpt dom sista associarerna till 70-tals outfiten.
Har just sprayat ett par skor vita får se hur det går så länge
dom står still går det nog bra men dom flagnar nog när jag
börjar gå i dom.
Vi har även varit på systemet och i handlat en Sambuca ett
måste till alla fester och till och med strumpbyxorna är in köpta
så det känns som att läget är lugnt.

Annars är läget lugnt barnen har just kommit hem från dagis och
i kväll är det vägning tror att det kommer att gå dåligt jag hjar nog
gått ner men det är nog inte mycket känns det som i allafall, jag
ska då inte äta nåt mera i dag.

Nu tror jag att jag ska gå och tona håret, Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0