Långfredag

jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men helt ärligt så
har jag inte så mycket att blogga om.

Jag vaknade i natt och mådde jätte illa så jag gick ner på
toa men det kom inget, varken kräk eller det andra så jag
gick upp somnade om.
När jag vaknade mådde jag fortfarande lika dåligt tanken
slog mig måste jag vara hemma i dag? Nej för tusan det
är ju röd dag och då håvar man ju in pengar.
Har i allafall varit på toa några gånger och allt är väldigt flytande
kämdes lite bättre så då drack jag te och åt hårdbröd smörgås
men då fick jag gå igen så det som gäller är ingen mat.

Det värsta på jobbet är om jag sitter i kassa och måste på toa
jag har 2 timmar kassa i dag så det ska nog gå bra kan väl inte
tänka mig att det är så mycket folk i dag men man vet ju aldrig.

Nu ska jag åka med grabbarna till farmor, dom ska få vara där i
dag när vi jobbar.

Hoppas alla får en trevlig påskhelg.

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har antecknat ner nu om hur flytande allt var när du gick på toa :-) Haha hoppas inte blivit värre!!

2008-03-21 @ 11:11:22
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Peter

He jär fäst jenna! =)

2008-03-22 @ 22:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0