Lever

Ja , jag lever i dag också trodde inte att jag skulle överleva
där vi 5 tiden på morgonen.
Just nu så är det bara en i hållande huvudvärk som stör
men det är ju inget ovanligt.
Festen i går var superkul, bra musik, glada människor och
bra ordnat. Alkohol intaget blev ganska stort och det får man
ju sota för i dag, det är de ända jag hatar med fester Dagen efter.

Jag är fortfarande kvar i Rosvik, Micke har fått fara på barnkalas med
Erik dit skjutsad av Morfar vilka föräldrar man är.

Olle har farit ut med skotern tillsammans med Mormor och Morfar, så jag
är alldeles själv så nu blir det soffan ett tag måste ju passa på när man
är själv.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0