Lugnt

Nu har lugnet lagt sig här på Rövel alla mina pojkar sover, alla
mina febriga små pojkar.
Så vad ska jag göra nu då, är sugen på nåt gott men det får man
ju inte äta om jag är hemma i morgon så blir det vägning så det
får väl bli en apelsin eller nåt sånt tråkigt.

Jag kan ju inte gå och sova redan det är ju tur att Janne på Sjukhuset
håller mig sällskap ett tag och sen finns det väl nåt annat man kan se
på tv, House är väl  kväll och Grannfejen från Skellefteå.

Ja den som lever får se vad som händer.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Peter

Såg du grannfejden?? Hahaha, fan va jag skrattade :-)

2008-03-05 @ 09:11:03
Postat av: Jennie

Nej jag gjorde inte det jag såg bygglov

2008-03-05 @ 09:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0