Mello

Måste ju lämna ett tips inför kvällen

Jag tror att Charlotte vinner men jag hoppas att
Sanna vinner vore kul om hon kunde få den
framgången.

Min varning är ju Christer jag säger bara se upp
för Krille, han kan nog ta hem alltihop.

Gör en liten topp 5

1 Charlotte
2 Sanna
3 Christer
4 Nordman
5 BWO

Så här tror jag att det går sen så kanske jag hoppas
att det går på nåt annat sätt.

Linda och Sibel lurar där bakom.

Nu drar vi till Rosvik måste locka håret och sånt inför festen.

Här kommer några smakprov att man ser lejd ut på bilderna
det får ni ta.

image47

Frisyren blir nog en annan

image48

Snygg Micke

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahahahaaaa jag dööör. Micke är ju hur klockren som helst. Gillar när brösthåret syns hoho!! Och du Jennie, du ser sådär lite ärtigt 70-talig ut... Jättefin klänning:-)
Ni har lyckats bra!!

2008-03-15 @ 09:48:13
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

tack

2008-03-15 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0