Nyklippt

I dag har jag äntligen varit och klippt mig och färgat, det blev
riktigt bra om jag får säga det själv.
Det blev en Linda Bentzing frilla med ganska ljusa slingor och
lite mörka. Linda som klippte mig sa att Linda Bengtzing frilla
var inte nåt ovanligt just nu.

Jag har även varit och ekiperat mina barn, 1100kr bara flög
i väg men dom blev coola. Erik fick byxor med nitar vid fickorna,
ett par jeans med stora fickor, en t-shirt och en skjorta.
Olle fick ett par byxor, 2 t-shirtar och en skjorta.

Jag har gjort ett vuxenpoängstest som min syster hade på sin
blogg och enligt det så borde min ålder vara 48,3 enligt
vuxenpoängsstyrelsen.
Min bror hade 42,8 och han är 7 år yngre än mig det blir ju lite
sämre eller hur?

I morgon ska vi fara till det nya leklandet skeppet på pite havsbad
det ska bli kul tycker barnen i allafall har hört att det ska vara ännu
bättre än Leos lekland men vi får se.

Jag hör att Micke dammsuger, jag har lärt upp han bra eller
vad tycker ni?

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Micke B

här ska lekas,har fått höra att leos ligger hästlängder bakom skeppet,man kan visst bowla där,och spela golf oxå,,,,,tur att man e så smidig för sin ålder så att man hänger med på barnens lekar fortfarande,,,,,,

2008-03-27 @ 15:55:43
Postat av: Erica

Jag vill också leka!! :-)

2008-03-27 @ 16:16:45
Postat av: Peter

Dit ska vi nästa gång jag är hem!

2008-03-28 @ 13:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0