Söndag

Då var denna helg över har jobbat i dag till 15.15 men jag är inte
ledig förrän på torsdag.
Vi har äntligen fått se vårat nya schema och det ser väl ut som väntat
22 kvällar på 8 veckor och då räknar jag från 18.15, dom har plockat
bort en söndag förlorar lite pengar men det gör inte så mycket nu fick
2 hela helger och 2 lördagar på 8 veckor.
Det blev ju till det bättre, jag och micke blir lediga fler helger
tillsammans men det betyder även att vi kommer att behöva barnvakt
vissa helger, några frivilliga?

I går var det ju melodifestival och jag tycker nog att det var rätt låtar
som gick vidare Bengtzing och Perelli.
Till andra chansen gick Sibel och Nordman, tyckte även att Calisa
hade en bra låt.

Tillslut har vi ju min stora idol Niklas Strömstedt som var så pinsamt
dålig på scen fula kläder och vilken ful gitarr, förlåt Niklas jag kommer
att köpa din nya skiva i allafall.
Jag kommer nog att börja tycka om låten efter några gånger men så är
det med alla hans låtar man måste lyssna mycket på dom.

Appropå musik vill ni veta vad Erik och Olle vill höra i bilen?
Det är ju mycket bumbibjörnarna och pistvakt men jag har även
guldhits ni vet skivan från norrlands guld reklamen.
Jag säger bara Sofia dansar go go och Erik kan nästan hela texten,
dom tycker det är roligast när dom sjunger "Sofia spräcker kjolen
i en go go" det var de första Erik hörde och började skratta.

I morgon väntar mera jobb, så sov gott

Kommentarer
Postat av: Peter

Hahah, Sofia dansar GO GO...vilken grymt bra bit! :-) Sötpojk! :-)

2008-03-03 @ 10:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0