Dagens inlägg

Här är det fortfarande en rejäl vårflod det har inte stigit så
mycket i dag.
Micke har farit och jobbat och barnen sover, jag har just sett
Men in trees och Greys anatomy lika bra som vanligt.

Jag har jobbat i dag och jag är inne i en jobbar svacka det går
så himla segt och så har jag ont i en skinkan tror att det är typ
ischias eller hur det nu stavas, det gör iallafall ont när jag sitter,
står och när jag går.
Jag skulle vilja att nån tog ut muskeln och drog lite i den, det är
inte så farligt på förmiddan men sen blir det bara värre och värre.

Det har inte hänt så mycket i dag, jo en sak Micke hade gjort lasange
när jag kom hem och den var supergod och jag menar det verkligen.

Sen en kommentar till Erica, jag hade skrivit fel man skolar inte alls
in plantorna i växthuset man skolar om dom det vill säga säter dom
i större krukor.
Sen vill jag be om ursäkt för Mickes kommentare på din blogg angående
din latinska ådra, jag tycker det är ganska häftiga namn och jag är impad
att du kan dom.
Vad heter förresten ischas på latin och rump muskeln?

Sov gott alla glada


Kommentarer
Postat av: Peter

Men är inte ischias eller hur det nu stavas latin!?! Hehe

2008-05-07 @ 22:51:19
Postat av: Egirl

Du har besvär med din nervus ischiadicus som sitter under din gluteus maximus

2008-05-08 @ 09:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0