Ensam

I kväll är jag alldeles ensam, barnen är hos mormor och morfar och
Micke jobbar. I dag har vi varit hos Erica som fyllde år i går där var det
smörgåstårta igen men det är lika gott varje gång.

Det blev inte husvagnen jag skrev om i går men jag fortsätter leta, känner
mig lite motarbetad av Micke men man måste ju testa annars får man ju
aldrig veta hur det är eller hur?

Annars har det inte hänt så mycket i dag jag har varit på en promenad och
nu blir det nog soffan men jag måste nog ut i växthuset först och vattna.
I morgon börjar jag jobba kl 6 till 15,45 och det ända positiva med det är att
det är söndag och ob.

Nu har jag inget mer att skriva så hoppas ni får en trevlig kväll. 

Kommentarer
Postat av: kw

hallåååååååå, finns det någon där, väntar på lite läsning

2008-05-21 @ 18:32:11
Postat av: Anonym

Mamma!! Jag skriver mest vilket borde inkludera flest kommentarer...du skriver ALDRIG i min blogg:-)

2008-05-21 @ 19:21:42
Postat av: Erica

Det var jag, det glömda, mellersta barnet som skrev det ovan!! :-)

2008-05-21 @ 19:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0