Hinner lite

Jag hinner skriva lite innan jag ska på jobbet, här är allt bra
husvagnen är packad och redo för avfärd vet inte ruktigt när
det blir men den är redo iallafall.

Har varit med barnen på dagis och ska snart och jobba till
20.00 så farmor ska hämta barnen och så ska dom sova där
för både jag och Micke jobbar.
Vet inte om det finns så mycket mera att berätta det är mest jobb
här hemma med blombänkar, källardörren och husvagnen förstås
sen är det ju ganska skönt ute nu också, äntligen börjar det bli lite
sommar.

Jag hade en liten historia det var ett tag sen

Badvakten till den blinda mannen
- Du kan inte blåsa upp din Barbara här förstår du väl!!!
- Barbara..........., sa den blinde
- Fan då har jag knullat gummibåten hela vintern.

HAhahaha

Lite rolig eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0