Husvagn

Jag har ringt på en husvagn i dag, en Solifer 500L en 84 års
tycker jag var modig som vågade ringa men Micke vägrad så då
var man ju tvungen.
Han ville ha 28000 för den men billigare vid snabb affär, en i Kalix
hade bjudit 25000 och skulle ta den osett om inte jag tar den före, hahah.
Vi måste ju bara ner till Umeå vet inte riktigt när vi ska hinna det vi har
siktat in oss på måndag om den är kvar då.

Det var det mest spännande som har hänt idag nu ska jag gå och sova
kanske se hockey om jag orkar vara vaken en stund, jänns inte så just nu
men man vet aldrig.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Peter

Spännande....tänk va trevligt med camping :-D heheh

2008-05-19 @ 09:38:50
Postat av: Erica

Värsta campingfamiljen... :-)

2008-05-19 @ 16:27:58
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0