Ojj vad längesen

Nu är det längesen jag bloggade men jag skyller på att våran daor har vari
knäpp, det har poppat upp massa sidor och nej inget porr denna gång, det
har varit pokersidor.
Det kan ju vara så att Micke har blivit spelmissbrukare men eftersom att jag
är ekonomisk ansvarig så kan jag då säga att det har då inte försvunnit
några pengar om han inte har nåt hemligt konto i Schweiz (Ursäkta stavningen)
eller nåt, nä skämt och sido så verkar det som att han har fixat datorn som jag
fattade så var det en massa trojaner eller nåt sånt.

Annars är allt som vanligt, vi är friska, jag jobbar på, barnen cyklar för fullt Olle har
lärt sig cykla utan stödhjul allt som behövdes var en språngmarch till Q8 och tillbaka.

I morgon fyller syster yster år Grattis i förskott, det är så mycket kalas i maj det är Olle,
jag, Micke, Erica och Mimmi så nu är det bara två kvar. Så på lördag ska vi och våldgästa 
Erica.
I morgon ska även jag och grabbsen ha myskväll, jag slutar 17,30 och d kommer Micke
med barnen till stan för han ska och jobba det blir ungefär som skiftsvlösning i bregott
fabriken, men iallafall så ska jag och barnen äta hamburgare i stan sen ska vi hem och mysa
så Eriks favorit program Var fan är mitt band, Magnus Uggla ni vet.

Ska försöka hålla er bättre uppdaterade om vad som händer men nu får det räcka för i dag.

Kommentarer
Postat av: Peter

Ku att höra av er :-). Hälsa boysen från mig!

2008-05-15 @ 22:55:11
Postat av: Erica

Tackar!

2008-05-16 @ 13:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0