Svaret

Ni alla hade rätt på tävlingen och ni undrade vad priset var och
det är en dags krattning här på rövel när det har torkat:).

Men visst vore det fint om älven var så stor jämnt men mitt i sommarn
så ser man den knappt från balkongen.

Jag har ju inte berättat att det har hänt nåt med mina barn nu somnar
dom sällan före nio och dom sover ungefär till 7.
Kan ju beror på att det är ljusare och att dom är ute mera och så kan
dom vara ute längre.

I dag har både Micke och jag varit lediga, jag har flyttat ut mina plantor i
växthuset och börjat skola om dom.
Micke har byt däck på släpet och fixat bromsarna tror jag, i morgon så
ska jag jobba 10-19.15 ingen rolig tid men det får gå.

Nu finns det inte mycket mer att skriva så jag tror jag säger  God natt.

Kommentarer
Postat av: Peter

Men hallå...svårt för dom andra att gissa rätt då jag "visade vägen"...borde inte jag få ett riktigt pris? =)

2008-05-05 @ 22:44:37
Postat av: Erica

Ja men Peter då är det du som vunnit priset,grattis!!! Sen jennie... Inte visste jag att man ska skola in plantor *hoho*

2008-05-05 @ 23:00:18
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

Man måste skola in dom i växthuset visste du inte det?

2008-05-06 @ 22:19:07
Postat av: Erica

Nä det visste jag inte...

2008-05-07 @ 06:52:13
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0