Uppdatering

Dax för en liten uppdatering, här händer det inte så mycket det
stora samtalsämnet är husvagn eller inte husvagn.

Vi var och tittade på en i går en Polar 500 GL -82, fin tyckte jag Micke
lite mer skeptisk men det är kanskae för att han intre vet om han vill
ha nån överhuvudtaget.
Hittade en likadan i dag på blocket som såg mycket fräschare ut som
Micke ska och titta på i kväll för jag jobbar.
Visst tycker ni att man måste våga testa, passar det inte oss så går
den ju att sälja och sen är det ju inga dyrgripar vi tittar på den vi kollade
på i går skulle vi få ge 20000 för så det handlar ju inte om några jättestora
pengar.

Annars är vi friska och krya eller barnen iallafall, både jag och Micke är lite
krassliga speciellt jag:).

Nu ska jag snart och jobba tänkte hinna på stan en sväng så jag ska åka
nu snart.
Helgen närmar sig och det betyder två dagars ledigt ooo så skönt har jobbar 6
dar i sträck nu jobbar jag kväll torsdag och fredag och jag är på brödet så det
är helt okej.
Vi håller på att malla om hyllor alltså flytta om så att inte kunderna hittar men
det är riktigt kul som att lägga pussel för att rymma allt.

Nu ska jag åka, ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Erica

Tycker det är jäkligt stabilt med en husvagn!!! :-)

2008-05-22 @ 16:22:53
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0