Godmorgon

Här är det full fart, Erik och Olle är som galna men det är ju inget nytt så att
säga.
Erik skrämmer Olle hela tiden så Olle törs snart inte gå nånstans om han
inte ser Erik, natten har varit jobbig som vanligt Erik kom 23.15 och Olle
kom 23.24 Olle som ändå brukar sova i sin säng till 4 nån gång vet inte
vad som har hänt eller vad man ska göra? Nån som har nåt tips.

Nätterna slutar med att Micke suckar,  flyttar till soffan och gnäller att han
inte får sova, jag kan hålla med om att det inte blir så mycket sömn och
det gör ju inte saken bättre att dom vaknar nångång mellan 4.30-5.00
vi är inne i en ond cirkel just nu.

Tur att dom är mammas sötnosar och jag tror att Erik är rätt så pigg han
hade nog kunnat fara till skolan men han får vara hemma i dag också,
Olle har då inte blivit sjuk om jag skulle ha smittat honom med halsfluss
så borde han ha blivit sjuk vid det här laget eller?
Erik är en Bergströms och Olle en Wiklundare, det var ju bara otur att jag blev sjuk
men nångång måste man ju bli det det hör ju som till. :)

I dag jobb 12-20.15 på brödet med Eva yiiippe o vad vi ska vara duktiga, kanske
återkommer jag i kväll

Ha det



Sötnos Olle är väldigt koncentrerad när han spelar på Mickes telefon



Och en tokbild på sötnosen Erik

Kommentarer
Postat av: Peter

Vilka sötarslen :-)

2008-11-20 @ 10:25:24
Postat av: erica

Jaa mosters sötnötar :-)

Börja med det där guldstjärnesystemet... eller nåt!! Alltså nån slags belöning för varje natt de är duktiga och sover i sina egna sängar!!

2008-11-20 @ 10:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0